Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2019

ΠΟΙΟΣ Ο ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΩΝ ΣΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ;



ΠΟΙΟΣ Ο ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΛΟΣ «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ» ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΒΑ(Λ)ΤΟΠΕΔΙΝΩΝ ΣΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟΝ «ΚΑΚΟΚΕΦΑΛΟ»;

Τοῦ Παναγιώτη Νούνη

Παραθέτω τὰ δημοσιογραφικὰ στοιχεία καὶ τὰ ἡμερολογιακὰ γεγονότα ποὺ ἀφοροῦν τὸν γ. Ἐφραίμ:

«Στις 17 Απριλίου του 2018, ο Τζέφρυ Πάιατ επισκέφτηκε το Άγιον Όρος. Συναντήθηκε, όπως έγραψε ο ίδιος στο Twitter, με τον Ηγούμενο της Μονής Βατοπαιδίου Εφραίμ και τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιερόθεο.

Στις 12 Οκτωβρίου του 2018, ο Ηγούμενος της Ι. Μονής Βατοπεδίου Εφραίμ επισκέφθηκε τον Λευκό Οίκο και το Υπ. Εξωτερικών των ΗΠΑ. Οι συζητήσεις αφορούσαν θέματα θρησκευτικής ελευθερίας και «τα θέματα του Οικουμενικού Πατριαρχείου», σύμφωνα με τον Εθνικό Κήρυκα.

Στις 3 Φεβρουαρίου του 2019 έγινε η ενθρόνιση του σχισματικού Επιφάνιου στο Κίεβο. ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ οι: Ηγούμενος Ξενοφώντος Αλέξιος, ιερομόναχος Χρυσόστομος της Κουτλουμουσιανής Σκήτης του Αγίου Παντελεήμονα και ιερομόναχος Μάξιμος της Ι. ΜΟΝΗΣ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ».

Γιὰ νὰ ἀντιληφθεῖτε ἅπαντες οἱ Χριστιανοὶ τὸν σκοτεινὸ, δόλιο καὶ ὕπουλον ῥόλον τῆς ἱερᾶς μονῆς Βατοπεδίου (μετά τοῦ κρυφοδαγκανιάρη μητροπολίτου Λεμεσοῦ) στὸ ζήτημα τοῦ Οὐκρανικοῦ Αὐτοκεφάλου δεῖτε τὶς ἐπόμενες περίεργες ἐνέργειες καὶ κινήσεις τοῦ γ. Ἐφραίμ μετᾶ τῶν ἀμερικανῶν.

1. Συναντήσεις τοῦ π. Ἐφραίμ καὶ τοῦ Ἀμερικανοῦ Πρέσβη στὸ Βατοπαίδι!...

2. Μετὰ ἀπό λίγους μήνες ὑψηλές ἐπισκέψεις καὶ ἐπαφὲς τοῦ ἰδίου π. Ἐφραίμ στὴν Ἀμερική γιὰ ἰδιαίτερες συναντήσεις μὲ ἀμερικανοὺς ἀξιωματούχους!...

3. Βα(λ)τοπεδινοὶ συλλειτουργοῦσι (;!) μετὰ τοῦ Σχισματικοῦ (!!) μητροπολίτου Κιέβου κ. Ἐπιφάνιου.

Οἱ Βα(λ)τοπαιδινοὶ ἀναγνωρίζουν δηλ. τὴν «Νέα Ἐκκλησία» τῶν Σχισματικῶν τῆς Οὐκρανίας.

Εἶναι καὶ αὐτὰ συκοφαντίες ἐκ τοῦ ἀντιΒατοπεδινοῦ μετώπου;

Ἐνῶ ὁ «ἅγιος» Λεμεσοῦ ἐν Κύπρῳ ἀκονίζει τὰ γαμψὰ νύχια του καὶ καραδοκεῖ σὰν γύπας γιὰ νὰ καταλάβει τὴν ἱερὰ Ἀρχιεπισκοπὴ Κύπρου (μὲ τὶς πλάτες ὅλων αὐτῶν).

Θὰ τὸν ἀφήσει, ἄραγέ, ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Κύπρου κ. Χρυσόστομος μετά τῶν σὺν αὐτῷ φίλων του Κυκκωτῶν; Θὰ ἀναχαιτίσει, ἄραγὲ, καὶ πάλιν ῥωμαλέως τὴν ὕπουλη καὶ προσχεδιασθεῖσα κατάλληψιν τοῦ Άρχιεπισκοπικοῦ Θρόνου ἀπὸ τοὺς νεοΒα(λ)τοπεδινούς;

Ἡ σκοτεινή διασύνδεση τοῦ Βα(λ)τοπεδινοῦ γέροντα μὲ τὸ Οὐκρανικὸν Ζήτημα δὲν εἶναι ἔργον τῆς ζωηρῆς ἤ καὶ νοσηρᾶς φαντασίας μας (μακάρι νὰ ἦτο ἔτσι ἡ πραγματικότης) ἀφοῦ οἱ προειρρημένες ἐπαφὲς τοῦ γ. Ἐφραὶμ μετὰ τῶν ἀμερικανῶν διπλωματῶν (ἀλλὰ καὶ ἡ ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία ποὺ ἀποδεικνύει τὴν ἐκκλησιαστικὴν ἀναγνώριση τῶν Σχισματικῶν ἀπὸ τοὺς Βατοπεδινούς), ἀποδεικνύουν, τὸ παράδοξο τῆς ὑπόθεσις ὥστε θὰ πρέπει νὰ μᾶς προβληματίζει.

Νὰ πρoσθέσω στὶς ἔν λόγῳ κραυγαλέες ἐνδείξεις ὅτι τὴν περίεργη διασύνδεση καὶ ἀνάμειξιν τοῦ Οὐκρανικοῦ Ζητήματος μὲ τὴν προσωπικότητα τοῦ π. Ἐφραίμ τοῦ Βα(λ)τοπεδινού τὴν διενεργοῦν ὄχι ἀπλὰ οἱ «συκοφάντες» τῶν Ἰωσηφιτῶν, ἀλλὰ καταγράφεται μὲ σημαντικὸ ἄρθρο καὶ ἀπὸ τὰ ξένα δημοσιογραφικὰ πρακτορεία μὲ τίτλον, 'Putin and the Patriarchs', τῶν FINANCIAL TIMES.

Γέμισε ἄραγὲ ἡ οικουμένη ἀπὸ συκοφάντες τῶν Νεοβατοπαιδινῶν; Προφανῶς αὐτὸ θὰ συμβαίνει: ἀματιάσαμε τοὺς «ἁγίους» ἀπογόνους τοῦ γ. Ἰωσήφ τοῦ Χαμογελαστοῦ.

Δηλαδή, οἱ Βατοπεδινοὶ Ἁγιορεϊτες καὶ Μαχαιριῶτες ἀναγνωρίζουν καὶ κοινωνοῦσι μὲ τοὺς ἀκοινωνήτους, αὐτοχειροτονήτους καὶ Σχισματικοὺς τῆς Οὐκρανίας;

Δηλαδὴ, ἀδελφοί καὶ πατέρες μου, ὁ Λεμεσοῦ, συντάσσεται καὶ συνεργεῖ, μὲ τὸ πανορθόδοξο Κανονικό Σχίσμα ποὺ ἐπιβάλλει -μέσῳ τῆς ἀντικανονικῆς εἰσπήδησις- ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης μας; Νὰ τὸν χαίρεστε οἱ τετυφωμένοι καὶ τετυφλωμένοι ὀπαδοί του. Ὑπάρχει καὶ ὁ καιρὸς τοῦ μετανοεῖν γιὰ ὅσους πλάθουν ἀνθρώπινα είδωλα.

Ἀληθεύει ἄραγὲ ἡ πληροφορία ὅτι ὁ ἅγιος Λεμεσοῦ ἐπικοινωνεῖ μὲ τὸν Σχισματικὸ μητροπολίτην Κιέβου καὶ πάσης Ουκρανίας κ. Ἐπιφάνιον γιὰ δημιουργία σχισματικῆς Οὐκρανικῆς Ἐξαρχείας στὴν Κύπρον, καὶ ὅτι ἐπικοινωνοῦσι τακτικῶς γιὰ ἐξέρευσιν τινὸς κατάλληλου προσώπου γιὰ τὴν ἐξαρχεία; 

Ἀληθεύει ὅτι εἶναι φίλοι;

Ἀληθεύει ἄραγε, ἡ πληροφορία ποὺ ἔλαβα, ὅτι πάρθηκε μιὰ περίεργη καὶ ἄκρως βεβιασμένη ἀπόφαση γιὰ τὴν χειροτονία συγκεκριμένου ἀκατάλληλου ἐν Κύπρῳ προσώπου ὁ ὁποῖος μάλιστα φαίνεται νὰ προετοίμασε καὶ τὰ ἄμφιά του;

Ἀς ἐλπίσουμεν, ὅτι τίποτε ἄπ΄ ὅλα αυτὰ δὲν ἀληθεύει.

Διότι, ἐν τέλει, ἄν καὶ μόνο ἄν ἀληθεύουν, τότε δοξάστε τοὺς «ἐπόμενους τοῖς ἁγίοις πατράσι».

Τοῦ Παναγιώτη Νούνη
Θρησκευτικὸς καὶ Θεο-Λογικὸς Στοχαστής

Tηλ.: 00357-96897711, panagiotisnounis@gmail.com
Διαχειριστής Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»

Ὑγ.Ὁ μακαριώτατος Άρχιεπίσκοπος Κύπρου κ. Χρυσόστομος ὁ Β΄ ἄν θέλει νὰ ἔχει τὴν εὔνοια τοῦ Θεοῦ ὥστε νὰ ξανακερδίσει δικαίως καὶ ἀνέτως τὸν Θρόνο μὲ τὸν ἐκλεκτόν του θὰ πρέπει νὰ μὴ κάνει τὸ ἀντικανονικὸ ὀλίσθημα νὰ ἀναγνωρίσει ἤ νὰ μνημονεύσει τὸν Σχισματικὸ μητροπολίτην Κιέβου καὶ πάσης Οὐκρανίας κ. Ἐπιφάνιον.


Τρίτη 27 Αυγούστου 2019

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ» ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΤΟΡΚΟΜ ΣΑΡΑΪΝΤΑΡΙΑΝ

ΠΗΓΗ


ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ» ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΤΟΡΚΟΜ ΣΑΡΑΪΝΤΑΡΙΑΝ

Γράφει ο Γιώτης Θάσιος

Σημειώνει η διαχειρίστρια της ομάδας με τις διδασκαλίες του Τορκόμ Σαραϊνταριάν, ότι:

«(...) Ως εκ τούτου, αναρτήσεις από άλλους δασκάλους ή πηγές θα διαγράφονται, καθώς δεν είναι ομάδα γενικής πνευματικότητας. Αναφορές σε άλλες διδασκαλίες θα γίνονται αποδεκτές σε σχολιασμούς μόνο εάν μάς επιτρέπουν να κατανοήσουμε καλύτερα τα κείμενα του Τ.Σ. (...)»

Τα ερωτήματα (θα τα βρείτε φωτογραφημένα πιό κάτω ή στο προφίλ μου στο ΦΒ όπου και παραπέμπω) που έθεσε ο γράφων στην εν λόγω ομάδα, ήταν ερωτήματα που δημιουργήθησαν εύλογα και λογικά εξ αφορμής της διδασκαλίας του Σαραϊνταριάν «περί του Χριστού».

Ο εν λόγω δάσκαλος κάνει αναφορά περί τινός "Χριστού", δεν πρέπει όμως να μάθουμε περί τίνος Χριστού ομιλεί; Η διαχειρίστρια όχι μόνον απέφυγε να απαντήσει, αλλά μας διέγραψε από μέλη της ομάδος, και διέγραψε μάλιστα και τα επόμενα σχόλιά μας.

Όσοι έχουν γνώση περί της εσωτερικής φιλοσοφίας του Θεοσοφισμού γνωρίζουμε πολύ καλά, ότι ο εν λόγω "Χριστός" που μας σερβίρουν δεν είναι ο Θεάνθρωπος Κύριος Ιησούς Χριστός των ιερών Ευαγγελίων.

Συνεπώς για ποιόν Χριστό διδάσκουν ο Σαραϊνταριάν και η Αστρολόγος διαχειρίστρια της ομάδας; Να μην ενδιαφέρει τους Χριστιανούς; Γιατί να μην τους ενδιαφέρει;

Να σημειωθεί ότι τα ερωτήματα μας ήταν με χειρουργική ακρίβεια διετυπωμένα ώστε να μας επιτρέψουν οι απαντήσεις που θα λαμβάναμε να κατανοήσουμε καλύτερα τα κείμενα του Τ.Σ.

Φαίνεται όμως, με την διαγραφή των συγκεκριμένων γραφθέντων σχολιασμών μας, ότι η διαχειρίστρια δεν επιθυμεί να γίνονται ερμηνευτικές διασαφήσεις και διευκρινήσεις επί της διδασκαλίας του Τ.Σ. διότι προφανώς δεν την συμφέρει η αλήθεια και το καλό ξεκαθάρισμα.

Φαίνεται και πάλιν, ότι η διαχειρίστρια παραβιάζει αυθαίρετα τους όρους και τις προϋποθέσεις της εν λόγω ομάδας πράγμα που την καθιστά άκρως αναξιόπιστη, ασυνεπή και ανακόλουθη, σε όσα η ίδια όρισε για να εισαγάγει νέα μέλη στην ομάδα της.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΡΚΟΜ ΣΑΡΑΪΝΤΑΡΙΑΝ

Για ποιόν λόγο η διαχειρίστρια κ. Έλενα Μενέγου της σελίδας «Διδασκαλίες του Τορκόμ Σαραϊνταριάν» με έχει διεγράψει από την εν λόγω σελίδα χωρίς αιτιολογικό; Για ποιόν λόγο μου έχει διαγράψει τα σχόλιά μου; Γιατί διεγράφονται τα μέλη και τα σχόλιά μας χωρίς κάν ένα λογικό αιτιολογικό; Άραγε τί να κρύβεται πίσω από την κουρτίνα της «εσωτερικής» διδασκαλίας του Τ. Σαραϊνταριάν;

Διαβάστε αγαπητοί φίλοι/ες τα σχόλια μας, τα οποία προλάβαμε και φωτογραφίσαμε, και αν θέλετε γίνετε μέλη οι τολμηρότεροι στην εν λόγω σελίδα και ρωτήστε και ανακαλύψτε τί ακριβώς ενόχλησε και μας εξοστράκισαν κακήν κακώς από την εν λόγω σελίδα.

Ψάχνουν για χαϊβάνια; Ψάχνουν για αφελείς;

Ψάχνουν για οπαδούς και άλογα πρόβατα;

Γιατί καλλιεργούν άραγε την λεγομένη «επανεμφάνιση του Χριστού»; Για ποιόν Χριστό μας διδάσκουν και ομιλούν;

Γιώτης Θάσιος

Email: yiotisthasios@gmail.com
FB:https://web.facebook.com/yiotisthasios


















Κυριακή 25 Αυγούστου 2019

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΙ ΚΑΛΕΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΕΙΔΩΛΑ


Του Παναγιώτη Νούνη

Παραπέμπω σε ένα εξαιρετικό και αρκετά καλό θεολογικό κείμενο του Μητροπολίτη μας Λεμεσού κ. Αθανάσιου, κείμενο που θεωρώ ότι αξίζει να μελετηθεί από όλους μας, και εξ αφορμής μιας παραγράφου (την θέτω εντός εισαγωγικών) ξετυλίγω σκόπιμα τις δικές μου κριτικές και αντιρρητικές σκέψεις γύρω από την προσωπικότητα του σεβαστού μητροπολίτη μας και στοχεύω ιδιαίτερα στις κακόδοξες ενέργειές του.

Ο άγιος Λεμεσού με την ποιμαντική λεπτότητα και διακριτικότητα που τον διακατέχει, διατυπώνει εύλογες αντιρρήσεις για την ειδεχθή και ψιλή ειδωλολατρία των εκκλησιαζόμενων και θρησκευόμενων προσώπων, διατυπώνει κριτικές σκέψεις για την ειδωλολατρία των κοσμικών ανθρώπων που είναι αδιάφοροι για τον Θεό, κατηγορεί δικαίως τον Οικουμενισμό και τον «Ζηλωτισμό» των σχισματικών Παλαιοημερολογιτών.

Δεν μας λέει όμως ποιός ευθύνεται για την εσφαλμένη εικόνα και κακή αντίληψη που δημιουργούν οι πιστοί για τον Θεό. Αλλά ταυτόχρονα μας λέει, καθότι αναστηλώνει, και έτσι υποσκάπτει το εν λόγω κείμενό του, το ανθρώπινο είδωλο που ακούει στο όνομα Γέροντας Ιωσήφ ο Βαλτοπεδινός. Προτιμώ για λόγους αντικειμενικότητας να μελετηθεί πρώτιστα το κείμενο του μητροπολίτη μας, και έπειτα το δικό μας.

Σε γενικές γραμμές το κείμενό του είναι καλό. Μόνο που στο εν λόγω κείμενο η ειδωλοποίησηη θεοποίηση και αγιοποίηση του γ. Ιωσήφ συνιστά εκ θεμελίων την αποδομή του κειμένου του και την μεγίστη απόδειξη της θεολογικής ασυνέπειας του Λεμεσού.

Γράφει ο Μητροπολίτης Λεμεσού:

«Τα είδωλα λοιπόν είναι ψεύτικα πράγματα. Οι άνθρωποι έχουν μία τάση να κάνουν είδωλα, κυρίως οι νέοι άνθρωποι, ποδοσφαιριστές, ηθοποιούς, τραγουδιστές κ. α., γιατί λειτουργούν με ένα τρόπο άρρωστο, επειδή ψάχνουν το απόλυτο και το αυθεντικό, το γνήσιο».

Η τάση του ανθρώπου να θεοποιεί και να λατρεύει ειδωλικές θεότητες δεν έχει να κάνει μόνον με την ηλικία του ανθρώπου. Η τάση του ανθρώπου προς την ειδωλολατρία είναι ανεξαρτήτως ηλικίας. Ενίοτε θρησκευόμενοι άνθρωποι, δυστυχώς, λατρεύουν έναν κατά φαντασία και ανύπαρκτον Θεό, είτε μια ιδέα του αληθινού Θεού, όχι τον ίδιον τον Θεό.

Ακολουθούν μερικά ρητορικά ερωτήματα, στα οποία δίνει απαντήσεις ο σεβασμιώτατος εντός του κειμένου του.

Μήπως σεβασμιώτατε άγιε Λεμεσού τα εκατομμύρια των Ινδών, των Μουσουλμάνων και των Βουδδιστών δεν λατρεύουν είδωλα και ψεύτικες θεότητες; Αυτό έχει να κάνει με την βιολογική ηλικία του ανθρώπου;

Μήπως σεβασμιώτατε άγιε Λεμεσού στους ετερόδοξους Χριστιανισμούς δεν λατρεύουν είδωλα και άλλου είδους Χριστόν; Ο "Χριστός" του Παπισμού και του Προτεσταντισμού είναι ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός και Κύριος της Δόξης;

Ο 'Χριστός' των «ορθοδόξων» Οικουμενιστών -που εσείς εγκωμιάζετε και γλύφετε μέχρι και τις μεσοδακτυλιές των ποδιών τους- είναι ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός των φωτισμένων Θεοφόρων και Αγίων Πατέρων;

Στο εν λόγω σημείο να σταθεί κανείς θα αντιμετωπίσει την μεγίστη ποιμαντική ασυνέπεια και ανεπάρκειά του, τουτέστιν μεθερμηνεύομενον τον κατέχει μιά απαράδεκτη σατανική διγλωσσία.

Τί ακριβώς εννοώ;

Κατηγορεί μέν τον Οικουμενισμό -και καλά πράττει ως επίσκοπος- αλλά εγκωμιάζει δε τους ταγούς της «ορθόδοξης» Οικουμενικής Κινήσεως. Εγκωμιάζει απο τηλεοράσεως τον κακόδοξο Οικουμενιστή Πατριάρχη... συκοφαντεί και κατηγορεί δημόσια τους ορθόδοξους αντιοικουμενιστάς. Τον εγκωμιάζει μάλιστα ανόητα. Είπε ο Λεμεσού σε τηλεοπτική συνέντευξη, ότι ο Πατριάρχης μας δεν διενεργεί ανίερες συμπροσευχές και ότι όλοι όσοι διαμαρτύρονται είναι ψεύτες.

Τα σωρηδόν βίντεο και οι φωτογραφίες αποδεικνύουν τον Λεμεσού να ψευδολογεί και να συκοφαντεί το Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας που αγωνίζεται κατά της πολυ-αιρέσεως του Οικουμενισμού. Δήλωσε μάλιστα, ότι ο Πατριάρχης ξέρει πολύ καλά τι κάνει, διότι ο πατριάρχης είναι άριστος Διδάκτωρ του Κανονικού Δικαίου...!

Μόνον που η μεγίστη γκάφα και ανοησία του Λεμεσού είναι η άγνοια και ημιμάθειά του, δηλ. ότι ο οικουμενικός πατριάρχης έλαβε διδακτορικό Κανονικού Δικαίου από το Βατικανό (!) διότι η Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ. απέρριψε το διδακτορικό του.

Πάμε τώρα να δούμε και επί της ουσίας τώρα του καλού κειμένου του Λεμεσού «κατά των ανθρώπινων ειδώλων»:

Μήπως σεβασμιώτατε άγιε Λεμεσού, οι εκατοντάδες ή και οι χιλιάδες των ορθοδόξων οπαδών σας, με την δική σας συστηματική και μεθοδική καλλιέργεια της αυτο-αγιοποιήσεώς σας, δεν σας έχουν αναγάγει στο βάθρο των αγιοποιημένων ειδώλων και των «Γκουρού της Ορθοδοξίας» και σας λατρεύουν άκριτα και αδιάκριτα, αντί να λατρεύουν τον μόνο αληθινό και τριαδικό Θεό;

Αυτό που δεν λέτε στους αναγνώστες σας είναι κάτι άλλο.

Τί είναι αυτό που δεν πληροφορείτε τον λαό του Θεού;

Ότι δηλαδή υπάρχουν μερικοί πονηροί, δόλιοι και πανούργοι Επισκόποι-κατασκόποι -ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος τους αποκαλεί κερκοπίθηκους (διότι πιθηκίζουν τα έργα του Διαβόλου)- όπου καλλιεργούν κυρίως για τους εαυτούς των την θετική φήμη του αγίου «Ακτιστοφωτιστή», του προφήτη και του θεόπτη, του μαθητή και απογόνου δήθεν μεγάλων Αγίων ούτως ώστε οι αφελείς και κοινοί θνητοί να χάσκουν και να θαυμάζουν, ενίοτε οι θρησκόληπτοι και οι φανατικοί οπαδοί (ανεξαρτήτως ηλικίας) να λατρεύουν μια εξιδανεικευμένη και ωραιοποιημένη εξάπαντος μίαν ψεύτικη εικόνα (=είδωλον).

Η αλήθεια είναι, ότι τα τελευταία 20 χρόνια, έχω γνωρίσει κόσμο και κοσμάκη, όπου έρχονται σπίτι μου ή μου τηλεφωνούν και με πληροφορούν, ότι έχουν αποταχθεί πλέον το ψεύτικο είδωλον του λεγομένου και «Ακτιστοφωτιστή» των Κυπρίων. Είδωλο που καλλιεργεί ο ίδιος και οι α-νόητοι αυλικοί του.

Η αγιοποίησις ψευδο-προφητών,πλανεμένων, κακοδόξων, νεοΒαρλααμιτών, κομπογιαννιτών και θεομπαικτών ψευδοΓερόντων, όπως π.χ. ο Ιωσήφ ο Χαχανιστός, δεν είναι μιά τάση κυρίως των κομπογιαννιτών μαθητών του για δημιουργία ψεύτικων ειδώλων;

Είδωλα είναι μόνον οι ηθοποιοί, οι τραγουδιστές και οι ποδοσφαιριστές;

Γιατί αποκρύπτετε άραγε και αυτήν την οπτική γωνία για την οποία το Χριστεπώνυμο πλήρωμα της μητροπόλεως μας φέρει μεγίστην άγνοια και αμάθεια; Γράφετε βέβαια κάποια πράγματα, και έχουν βάση διότι ισχύουν. Αλλά το παράδοξο είναι ότι εσείς θα έπρεπε να θεραπεύετε και όχι να δημιουργείτε εστίες και πηγές μόλυνσης ψιλής ειδωλολατρίας.

Στο ίδιο κείμενο για τα «Ανθρώπινα είδωλα» ο άγιος Λεμεσού καταγράφει, προωθεί και ειδωλοποιεί μεθοδικά και σκόπιμα την αγιοποίηση του ψευδο-προφήτη και νεοΒαρλααμίτη Γέροντά του.

Δηλαδή τί μας λέει κατ΄ουσίαν;

Μας λέει εμμέσως πλήν σαφώς, ότι: «πάψτε να έχετε ως είδωλα σας, ανθρώπους ποδοσφαιριστές, ηθοποιούς και τραγουδιστές, και ανταλάξετε εις την θέση εκείνων, ΕΜΕΝΑ τον «Ακτιστοφωτιστή» και Μητροπολίτη σας και τον «πανάγιο» Γέροντά ΜΟΥ Ιωσήφ τον Βαλτοπεδινό».... ο οποίος να σημειωθεί ότι κάγχαζε και χαχάνιζε ειρωνικά κατά των Πνευματικών και Μοναχών της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου, διότι εξέφραζαν την απλανή και ορθόδοξη διδασκαλία της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας περί της εμψυχώσεως των εμβρύων. Σημειωτέον επ΄αυτού ότι ο γ. Ιωσήφ εξέφραζε δημόσια την άκρως κακόδοξη διδασκαλία των Λουθηροκαλβίνων και Εβραίων, ότι το έμβρυο εμψυχούται τον τρίτο μήνα, πράγμα που συνεπάγεται λογικά ότι επευλογείται δήθεν η έκτρωση και «διακοπή της κύησης» του αγέννητου ανθρώπινου εμβρύου.

Αυτός ο άνθρωπος, ο Γέροντας του Λεμεσού, ο Γέρων Ιωσήφ ο Βαλτοπεδινός, άραγε, θα πρέπει άπαντες να πιστεύσουμε και να γονατίσουμε τω Βαάλ, ότι ήταν «ντέ φάκτο» ένας σύγχρονος Θεόπτης και μέγας Προφητάναξ;

Ποιός Άγιος, Φωτισμένος Θεόπτης, Προφήτης και Φίλος του Θεού διεκήρυξε τέτοια μεγίστη κακοδοξία ανά τους αιώνες;

Συνεπώς, άραγε, οι νεοΒαλτοπεδινοί ταγοί μας, ο άγιος Λεμεσού και το συνάφι του, δεν καλλιεργούν άλλου είδους είδωλα, ψεύτικα είδωλα, Γκουρούδες, ψευτοαγίους, «φωτισμένους Γέροντες», ανθρώπινα είδωλα και αγιοποιήσεις απαράδεκτες, που στην μεθοδεία τους θα ζήλευε ακόμη και το Πνευματομάχο Βατικανό;

Εν κατακλείδι συμφωνώ σχεδόν στο κατά γράμμα και πνεύμα του κειμένου του, αλλά διαφωνώ στα σημεία και δή στο ιδιότυπο και ιδιόρυθμο κακόδοξο θεολογικό πνεύμα του, το οποίον πνεύμα του θεμελιώνει και ανυψώνει νέα ανθρώπινα είδωλα, το ψεύτικο είδωλο του Ιωσήφ του Βαλτοπεδινού.

Το εν λόγω είδωλο έχει συντριφθεί με την περίφημη βιβλιοκρισία των Πατέρων της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου, όπου πρόκειται για αποκαλυπτικές θεολογικές αντιρρήσεις και ιστορικές ενστάσεις που ξεθεμελιώνουν την νεοΒαλτοπεδινή φατριά τους.

Του Παναγιώτη Νούνη
Θεο-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής

Tηλ.: 00357-96897711, panagiotisnounis@gmail.com

ΠΗΓΗ: Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»



Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

ΠΗΓΗ


ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΟΥ McTaggart

Γράφει ο Γιώτης Θάσιος


(McTaggart on Time)
«McTaggart argued that time is not real. In so doing, he sparked a series of debates in the metaphysics of time, which continue to this day. This video (part 1 of 2) discusses the A-theory and the B-theory, two competing analyses of time».

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ, ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑ ΚΡΙΣΕΩΣ:

Ο McTaggart ισχυρίστηκε και πρότεινε ως επιχείρημα ότι ο χρόνος δεν είναι πραγματικός. 

Δεν ήταν όμως δική του πρωτοτυπία. Φαίνεται ότι ο Ζήνων ο Κιτιεύς το ισχυρίστηκε πρώτος.

Με τον τρόπο αυτό, πυροδότησε μια σειρά φιλοσοφικών συζητήσεων στη Μεταφυσική του Χρόνου, οι οποίες συζητήσεις συνεχίζονται μέχρι σήμερα.

Αυτό το βίντεο (μέρος 1 από 2) συζητά τη φιλοσοφική Θεωρία Α και τη Θεωρία Β, δύο ανταγωνιστικές αναλύσεις της Φιλοσοφίας του Χρόνου.

Ωστόσο, και αυτό είναι το εκπληκτικό, σύμφωνα με τον ίδιο φιλόσοφο, εκείνο το οποίο είναι το μόνο πραγματικό όσον αφορά τη φιλοσοφία του Χρόνου είναι η αθανασία των ψυχών και η αγαπητική ερωτική σχέση αναμεταξύ τους.

Άραγε, γι΄ αυτό (για τον Έρωτα) φαίνεται να σταματά ο ψυχολογικός χρόνος όταν δύο ψυχές επι-κοινωνήσουν ερωτικά; 

Μήπως γι΄αυτό φαίνεται να σταματά ο χρόνος σε θρησκευτικές εμπειρίες, μυστικιστικές και μυστηριακές ιερουργίες;

Γιώτης Θάσιος


ΠΕΡΙ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗΣ ΔΑΙΜΟΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΜΕΡΟΣ Β΄)

  ΠΕΡΙ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗΣ ΔΑΙΜΟΝΟΛΟΓΙΑΣ Β΄ ΜΕΡΟΣ Γράφει ο κ. Γιώτης Θάσιος Η επόμενη κατά γράμμα απομαγνητοφώνιση από 2ο βίντεο τηλεδιάσκεψης 16 Οκτ...