Δευτέρα 5 Αυγούστου 2019

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ


Γράφει ο Γιώτης Θάσιος

Συγχαρητήρια στην αποφοίτηση του καλού μου φίλου και συμφοιτητού μου αγαπητού κ. Ανδρέα Ανδρέου.

Ο φίλος μου ο Ανδρέας απεφοίτησεν εχθές ως Αριστούχος (!) απο το Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου, και είναι πλέον και επίσημα Ψυχολόγος, και κατά το «ήμισιν» Φιλόσοφος.

Μάλιστα είναι περιζήτητος σε ορισμένα ειδικά Μεταπτυχιακά Προγράμματα. Ενώ φαίνεται να έχει να συμφωνήσει να ενταχθεί σε κάποιο απο αυτά.

Μόλις πρόσφατα μελετούσε παράλληλα σκληρά και έδωσε Παγκύπριες εξετάσεις με στόχο την Ιατρικήν Σχολή.

Ο φίλος μου ο Ανδρέας, παράλληλα, έκανε με ιδιαίτερη φιλοπονία το Δευτερεύον Πρόγραμμα Πτυχίου στην Φιλοσοφική Σχολή... δυστυχώς για λόγους που δεν πρόκειται να καταγράψω προς το παρόν, έχει αδικηθεί οικτρά απο την Φιλοσοφική Σχολή μας, στο εν λόγω σημείο και δεν έλαβε το εν λόγω δευτερεύον πτυχίο του, αν και είχεν ολοκληρώσει άριστα όλα σχεδόν τα μαθήματα Φιλοσοφίας που ώφειλεν να εξεταστεί.

Κατά την γνώμη μου όπως γνωρίζω τα γεγονότα της υπόθεσης, η εν λόγω αδικία εις βάρος του αριστούχου του Τμήματος Ψυχολογίας κ. Ανδρέα Ανδρέου, βαραίνει αποκλειστικά τους ώμους των συγκεκριμένων συμβούλων και υπεύθυνων καθηγητών της Φιλοσοφικής Σχολής μας.

Με τον Ανδρέα γίναμε καρδιακοί φίλοι εξ αιτίας της αγάπης του στην ποίηση, το μεγάλο του ενδιαφέρον στα φιλοσοφικά, επιστημονικά και θεολογικά θέματα, ενώ ήρθαμε κοντά στο κοινό και ιδιαίτερο μάθημα που είχαμε μαζί, μάθημα του Τμήματος Ψυχολογίας, περί της Γνωστικής Επιστήμης.

Ο Ανδρέας έχει ισχυρή θέληση για μάθηση, απόδειξη η αριστεία του στα μαθήματα της Ψυχολογίας και της Φιλοσοφίας, έχω πίστη και εμπιστοσύνη στις δυνατότητές του, ότι θα προχωρήσει με προσεκτικά και φιλότιμα βήματα στις Θετικές Επιστήμες και στην Φιλοσοφία.

Ο Θεός είναι μαζί του!

Γιώτης Θάσιος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗΣ ΔΑΙΜΟΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΜΕΡΟΣ Β΄)

  ΠΕΡΙ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗΣ ΔΑΙΜΟΝΟΛΟΓΙΑΣ Β΄ ΜΕΡΟΣ Γράφει ο κ. Γιώτης Θάσιος Η επόμενη κατά γράμμα απομαγνητοφώνιση από 2ο βίντεο τηλεδιάσκεψης 16 Οκτ...