Δευτέρα 5 Αυγούστου 2019

ΠΡΟΩΡΟ ΓΕΝΝΗΘΕΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΒΡΕΦΟΣ «ΑΠΕΦΟΙΤΗΣΕΝ» ΜΕ «ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ»



ΠΡΟΩΡΟ ΓΕΝΝΗΘΕΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΒΡΕΦΟΣ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΕΠΕΖΗΣΕΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ «ΑΠΕΦΟΙΤΗΣΕΝ» ΜΕ «ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ»

Γράφει ο Γιώτης Θάσιος

«ὅτι τὸ μωρὸν τοῦ Θεοῦ σοφώτερον τῶν ἀνθρώπων ἐστί, καὶ τὸ ἀσθενὲς τοῦ Θεοῦ ἰσχυρότερον τῶν ἀνθρώπων ἐστί» (Προς Κορινθίους Α΄ Επιστολή, 1,25).

Εξ αφορμής του επόμενου συγκλονιστικού δημοσιεύματος που παραπέμπω επιτρέψτε μου, παρακαλώ πολύ, να επισημαίνω, εκτενώς, μερικές σημαντικές λεπτομέρειες της ζωής που παιρνούν κατά την γνώμη μας -όλως παραδόξως- ως απαρατήρητες και απροβλημάτιστες:

1. Έχουμε ακούσει όλοι μας σχεδόν, απο τα χείλη μεγάλων και τρανών ιατρών την αναντίρρητη βεβαιότητα (που εκπηγάζει μάλλον απο την περισπούδαστη επιστημοσύνη τους), ότι, ο τάδε έχει 6 μήνες ή ο δείνα έχει 1 χρόνο ζωή.

1.1. Και όμως υπάρχουν αρκετές γνωστές ή «άγνωστες» περιπτώσεις που τόσον οι ιατροί όσον και η Επιστήμη της Ιατρικής εδιαψεύσθηκαν παταγωδώς, και ετεροχρονισμένα με την ουρά στα σκέλια εδήλωσαν και συνεχίζουν να το δηλώνουν, το κλασικό πλέον και παγιωμένο ρηθέν τους «η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά» ή, «πρόκειται για θαύμα» ή, «είναι ένα ανεξήγητο γεγονός».

1.2. Τα εν λόγω «ανεξήγητα» και «θαυμαστά» γεγονότα πολλαπλασιάζονται σε κάθε ιατρική μονάδα, σε κάθε πόλη, σε κάθε χώρα.

1.3. Οι ίδιοι οι ιατροί και οι νοσοκόμοι τα διηγούνται έκπληκτοι, και έπειτα οι ασθενείς τους. Μερικά μάλιστα, πολύ εξαίσια θαυμαστά τέτοιου είδους «σπάνια» γεγονότα βρίσκουν και τα φώτα της δημοσιότητος, κάποτε.

2. Έχουμε, επίσης, ακούσει απο ιατρούς, ότι ο τάδε ή ο δείνα είναι «εγκεφαλικά νεκρός», «πάει τελείωσε, δεν πρόκειται να ανανήψει» «δεν ξαναεπιστρέφει»... «ας δωρηθούν τα όργανα του ώστε να γίνει ήρωας και να ζήσει μέσα απο άλλους» κ.ο.κ.

2.1. Και όμως υπάρχουν αρκετές γνωστές ή «άγνωστες» περιπτώσεις που «επανήλθαν!», ενώ οι ιατροί ήταν έτοιμοι να καννιβαλίσουν -επιστημονικώ τω τρόπω- το «εγκεφαλικό πτώμα» μέσω της ιατρικής αναισθησίας.

2.2. Σε αρκετές περιπτώσεις, αν κανείς το ερευνήσει ενδελεχώς, τόσον οι ιατροί όσον και η Επιστήμη της Ιατρικής εδιαψεύσθηκαν παταγωδώς και εδήλωσαν το κλασικό πλέον και παγιωμένο ρηθέν τους: «η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά» ή, «πρόκειται για θαύμα» ή, «είναι ανεξήγητο γεγονός».

2.3. Τα εν λόγω «ανεξήγητα» και «θαυμαστά» γεγονότα πολλαπλασιάζονται σε κάθε ιατρική μονάδα. Οι ίδιοι οι ιατροί και οι νοσοκόμοι τα διηγούνται πρώτιστα, και έπειτα οι ασθενείς τους. Μερικά πολύ εξαίσια θαυμαστά τέτοιου είδους ιατρικά γεγονότα σπάνια βρίσκουν και τα φώτα της δημοσιότητος.

3. Έχουμε ωστόσον ακούσει πάλιν και πολλάκις απο τα ίδια επιστημονικά χείλη των ιατρών ότι το εν λόγω νεογέννητο «δεν έχει πολλά περιθώρια ζωής» εξ αιτίας της τάδε πάθησις. «Θα ζήσει μία ώρα ή το πολύ μέχρι μιά εβδομάδα».

3.1. Παράλληλα έχουμε ακούσει από επιστήμονες γενετιστές, περί αγέννητων ανθρώπινων εμβρύων, ότι πρέπει «να γίνει διακοπή της κύησης» διότι το τάδε παιδάκι θα γεννηθεί είτε αυτιστικό είτε με σύνδρομο «Ντάουν» είτε με άλλου είδους πάθησιν, είτε θα κινδυνεύσει η έγγυος μητέρα του κ.λπ.

3.2. Και όμως υπάρχουν αρκετές γνωστές ή «άγνωστες» περιπτώσεις που τόσον οι ιατροί όσον και η Επιστήμη της Ιατρικής εδιαψεύσθηκαν παταγωδώς και εδήλωσαν το κλασικό πλέον και παγιωμένο ρηθέν τους «η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά» ή, «πρόκειται για θαύμα» ή, «είναι ανεξήγητο γεγονός», όταν αυτά τα αγέννητα παιδάκια, επειδή οι γονείς τους αρνήθηκαν κατηγορηματικά την «διακοπή της κύησης» -τουτέστιν την άμβλωσιν ή έκτρωσιν- γεννήθησαν και έχαιραν άκρας υγείας!

3.3. Τα εν λόγω «ανεξήγητα» και «θαυμαστά» γεγονότα πολλαπλασιάζονται σε κάθε ιατρική μονάδα, σε κάθε πόλη, σε κάθε χώρα. Οι ίδιοι οι ιατροί και οι νοσοκόμοι πρωτίστως τα διηγούνται, και έπειτα οι ασθενείς τους. Μερικά πολύ εξαίσια θαυμαστά τέτοιου είδους γεγονότα βρίσκουν σπανίως και τα φώτα της δημοσιότητος.

Ένα απο αυτά τα σπάνια, θαυμαστά και ανεξήγητα -απο επιστημονικής απόψεως (διότι απο Θεολογικής απόψεως εξηγούνται ούκ ολίγα)- γεγονότα, είναι και το επόμενο γεγονός απ΄το οποίο με έμφαση αντιγράφουμε τις επόμενες 4,5 γραμμές:

«Θυμάται, δε, τους γιατρούς να λένε στον σύζυγό της ότι θα έχει μόλις μια ώρα με την κόρη του, πριν αυτή να αφήσει την τελευταία της πνοή. «Η μια ώρα, όμως, έγινε δύο, έγινε μια ημέρα, έγινε μια εβδομάδα» προσθέτει η μητέρα η οποία πλέον επέστρεψε στο σπίτι με την μικρή Σέιμπι στην αγκαλιά».

Το εν λόγω μικρό ανθρώπινο αγγελούδι, η Σέϊμπη, διαψεύδει πανηγυρικώς και «αποφοιτά» με «διδακτορικό στην Θεολογία» αφού επέζησε κόντρα στις απόλυτες βεβαιότητες των ιατρών και γονιών της.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΡΙΣΕΩΣ: (1). Άραγε, αν κανείς συγκεντρώσει τα εν λόγω «ανεξήγητα» και «θαυμαστά» γεγονότα που συνέβησαν και θα συνεχίσουν προφανώς να συμβαίνουν σε ιατρικές και νοσοκομειακές μονάδες, πόσοι τόμοι, ή αν θέλετε σε πόσες βιβλιοθήκες άραγε θα χωρήσουν οι τόμοι που θα γραφούν;

(2). Μήπως κάποτε η επιστήμη και η ιατρική θα πρέπει να παραδεχθεί, δημοσίως, με μετριοφροσύνη, το περιορισμένο της γνωσιολογικό επιστητό και την μεγίστη αδυναμία της ώστε να εξηγήσει και ερμηνεύσει, επιστημονικώς, όλα αυτά τα «ανεξήγητα» και «θαυμαστά» φαινόμενα;

(3). Δεν πρέπει όμως, κάποτε και με κάποιον τρόπο να δωθούν (θεο)λογικές εξηγήσεις για τα εν λόγω «ανεξήγητα» φαινόμενα και γεγονότα; Αλλά από ποιό επιστητό θα πρέπει να αναζητηθούν οι απαντήσεις, αφού «η Επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά», τουτέστιν παραδίνεται;

Και αφού σύμφωνα με τα εν λόγω σωρρηδόν παράδοξα φαινόμενα που εξαναγκάζουν τους επιστήμονες ιατρούς να σιωπήσουν ταπεινά, οι πάσης φύσεως φανατικοί άθεοι που θεοποίησαν την Επιστήμη, τί εξήγησιν δύνανται να δώσουν;

Προφανώς καμμίαν!...

Αφού η Επιστήμη σιωπά και δεν έχει κανέναν λόγον σοβαρό να εκφράσει και αντιτάξει επ΄αυτών των μεταφυσικών φαινομένων, οι άθεοι, γιατί να μιλούν; Προφανώς, άραγε θα πρέπει να βγάζουν το σκασμό;

Γιώτης Θάσιος

«ἀλλὰ τὰ μωρὰ τοῦ κόσμου ἐξελέξατο ὁ Θεὸς ἵνα τοὺς σοφοὺς καταισχύνῃ, καὶ τὰ ἀσθενῆ τοῦ κόσμου ἐξελέξατο ὁ Θεὸς ἵνα καταισχύνῃ τὰ ἰσχυρά» (Προς Κορινθίους Α΄ Επιστολή, 1,27).

Υγ.: Σκεφθείτε παρακαλώ και μίαν άλλην σημαίνουσα παράμετρο, την οποία σκόπιμα δεν κατέγραψα, λ.χ. τους θανάτους εξ «ιατρικής αμέλειας»... που πολλάκις ακούμεν ιατρούς που δηλώνουν με πάσαν επιστημονικήν βεβαιότητα: «πήγαινε σπίτι σου και δεν έχεις τίποτε» και την άλλη ώρα ή ημέρα ο ασθενής κείται νεκρός. Συνεπώς, γιατί τόση υπέρμετρη θεοποίησις της επιστήμης απο τους ανθρώπους;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΡΙ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗΣ ΔΑΙΜΟΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΜΕΡΟΣ Β΄)

  ΠΕΡΙ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗΣ ΔΑΙΜΟΝΟΛΟΓΙΑΣ Β΄ ΜΕΡΟΣ Γράφει ο κ. Γιώτης Θάσιος Η επόμενη κατά γράμμα απομαγνητοφώνιση από 2ο βίντεο τηλεδιάσκεψης 16 Οκτ...